Subject: Teavitus - MTÜ Eesti Tantsunõukogu uus juhatus
From: Eesti Tantsunõukogu <[email-masked]>
To: Eesti Tantsunõukogu <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 12:48:04 +0200

Head koostööpartnerid!

Anname teada, et MTÜ Eesti Tantsunõukogul on alates veebruarist 2024 ametis 
uus juhatus koosseisus Meeli Pärna, Tiina Ollesk, Raido Bergstein. Juhatuse 
esimeheks valiti Maria Uppin-Sarv.

Eesti Tantsunõukogu koondab Eestis tegutsevaid tantsuorganisatsioone.

Liikmeteks on:

Eesti Tantsukunsti ja Tantsuhariduse Liit

Eesti Tantsuhuvihariduse Liit

Eesti Balletiliit

Eesti Rahvatantsu ja Rahvamuusika Selts

Eesti Tantsuagentuur

Eesti Rahvusballett

Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia etenduskunstide õppekava

Tallinna Ülikooli Balti filmi, ja meedia ja kunstide instituudi koreograafia 
õppekavad

Tallinna Muusika- ja Balletikool

Kanuti Gildi SAAL

Sõltumatu Tantsu Lava

Fine5 Tantsuteater

Lisainfo ja kontakt:

Maria Uppin-Sarv

Telefon +372 5255 513

E-kiri  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

----
Eesti Tantsunõukogu
Estonian Dance Council